„Čerstvá móda“ v srpnu potvrdila, že má na veletrhu STYL a KABO své místo
Mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží STYL a KABO se letos v srpnu konal po čtyřiačtiřicáté a vedle jiných novinek znovu představil i zajímavé designéry módy a šperků v zóně Fresh Fashion.
Při přechodu z pavilonu F s obuví (KABO) do budovy P s módou (STYL) se rázem ocitnete někde trochu jinde. Všechno je tu nové, neokoukané, nápadité a stojí za tím mladá generace českých a slovenských designérů. Jde o zónu autorské tvorby Fresh Fashion, která sídlí hned u vstupu do pavilonu. V rámci veletrhů klientům zóna představuje nové tváře a značky módy. Prezentovaná práce mladých tvůrců ale není jen pro jejich vrstevníky. Vystavovatelé z Fresh Fashion zóny cílí na odvážné klienty s módním názorem, kterým záleží na kvalitě materiálů a zpracování.
Od roku 2009 funguje STYL a KABO v rámci celé střední Evropy jako ryze kontraktační mezinárodní veletrh módy. Veletrhy už se tedy nezaměřují na veřejnost, ale na dodavatele a obchodníky s módou. Pro autorské designové značky jde o skvělou příležitost představit se zcela jinému publiku, než na jaké jsou zvyklí z internetu a fashion marketů. Fakt, že zájem o Fresh Fashion zónu mezi tvůrci a prodejci stoupá, potvrzují čísla z posledního veletrhu pořádaného v termínu od 24. do 26. 8. 2014. V srpnu ve Fresh Fashion zóně vystavovalo čtrnáct značek, přitom v únoru byly čtyři.
Jako spoluorganizátora Fresh Fashion zóny jste na veletrhu mohli potkat brněnskou značku oblečení a doplňků Lovemusic s její prezentací triček, tašek, vinylových hodin, náušnic nebo spon na opasky. K zajímavým tvůrcům patřila autorská dvojice PipiPunk , která vyrábí originální punčochy s potiskem. Na různobarevných silonkách můžete nosit pistole, rybičky, motýlí křídla nebo mravence. Goshico, česká značka plstěných kabelek s originálními výšivkami, přišla s nabídkou exkluzivity ve formě limitovaných kolekcí kabelek, tašek a peněženek s folklorními motivy. Pod značkou I1co jste mohli najít prezentaci umělce vytvářejícího z vinylových desek portréty, obrazy, hodiny a ramínka. Mezi dalšími se představila značka kožených tašek Kertag, bižuterie Three of Love, móda pro nadměrné velikosti Enjoy Curves, nastavitelné kožené pásky Ritore nebo trička Risky Riders Clothing pro mladé lidi s láskou ke sportu a adrenalinu.
Vzhledem k tomu, že v zimě se příliš fashion marketů nekoná, má Fresh Fashion zóna velkou šanci získat pro příští únorový termín veletrhu početnou skupinu zajímavých prodejců a značek.
Fotky: Veletrhy Brno, a.s.
- 0 komentářů
- Kategorie: Po očku
Napište svůj komentář.